reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lukáš Čirč

Lukáš Čirč

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Od roku 2011 som študentom FEI TUKE v odbore Elektronika. Približne od 13-tich rokov som sa venoval hudbe, písal texty k piesňam a básne v slovenskom a anglickom jazyku. Od roku 2011, a teda od začiatku štúdia na VŠ sa môj vzťah k hudbe a písaniu podstatne zmenil. Na poéziu však nezanevieram a jedine čas ukáže, či objavím opäť stratenú inšpiráciu.Musím podotknúť, že som nikdy nepísal pre ľudí a nikdy nebudem plniť niekoho predstavy o poézii. Vždy som svoje myšlienky a pocity písal na papier hlavne pre to, lebo mi to pomáhalo. Nechystám sa stať uznávaným, nechystám sa plniť Vaše predstavy a už absolútne sa nechystám vyhovieť všetkým. :) Takže, ak sa Vám niečo z mojej tvorby páči, budem samozrejme rád. Ak nie - "whatever" :) Zoznam autorových rubrík:  2012do 20102011Nezaradené

reklama

do 2010

Podaj mi ruku

Lukáš Čirč

Podaj mi ruku

V tichu noci ležím a rozmýšľam prečo si Ty tam a ja tu sám...

  • 23. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nemilosrdná búrka

Lukáš Čirč

Nemilosrdná búrka

V chladnej temnej noci pomaly Ťa strácam, hoci svietia Tvoje oči ako nebo plné hviezd...

  • 20. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Na dne jazera

Lukáš Čirč

Na dne jazera

Stojím na dne jazera, v tme a hĺbke, ktorá straší...

  • 19. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Len stoj

Lukáš Čirč

Len stoj

Nestáva sa často, veď problémov je veľa, no sú v živote chvíle, na ktoré zabudnúť sa nedá...

  • 18. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Čas bez Teba

Lukáš Čirč

Čas bez Teba

Včera bol svet krásny, dnes sa všetko ničí. Ty si bola pri mne, len v mojom náručí...

  • 17. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 148x
  • 0
reklama
Cesta späť

Lukáš Čirč

Cesta späť

Vždy keď ráno vstaneš a začneš nový deň, len čakáš na šťastie, čo nikdy nepríde...

  • 16. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu