reklama

Len stoj

Nestáva sa často, veď problémov je veľa, no sú v živote chvíle, na ktoré zabudnúť sa nedá...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nestáva sa často, veď problémov je veľa,

no sú v živote chvíle, na ktoré zabudnúť sa nedá.

Len zahoď už tie problémy, zhlboka dýchaj

a svojej láske do očí úprimne sa dívaj.

Vydrž čo najdlhšie takto nad vodou stáť,

život je už taký, zajtra zas bude horšie

a máš sa čoho báť

nikto z nás to nezmení, po čase si zvykneš,

počuť to tak na rovinu, viem, je to dosť kruté...

Len stoj a sleduj mesačný svit,

v ňom isto nájdeš liek na tých pár malých chýb,

ktoré vidíš zakaždým, keď sa do zrkadla pozrieš

a možno pomáhajú pochopiť Ti svet, v ktorom žiješ.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Never ľuďom, ktorí klamú Ťa, veď Ty máš vlastnú hlavu,

aj keď si tu kratšie ako oni

povedz, že máš ich plné zuby

a dávno si prekukol akú hru na Teba hrajú.

Lukáš Čirč

Lukáš Čirč

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Od roku 2011 som študentom FEI TUKE v odbore Elektronika. Približne od 13-tich rokov som sa venoval hudbe, písal texty k piesňam a básne v slovenskom a anglickom jazyku. Od roku 2011, a teda od začiatku štúdia na VŠ sa môj vzťah k hudbe a písaniu podstatne zmenil. Na poéziu však nezanevieram a jedine čas ukáže, či objavím opäť stratenú inšpiráciu.Musím podotknúť, že som nikdy nepísal pre ľudí a nikdy nebudem plniť niekoho predstavy o poézii. Vždy som svoje myšlienky a pocity písal na papier hlavne pre to, lebo mi to pomáhalo. Nechystám sa stať uznávaným, nechystám sa plniť Vaše predstavy a už absolútne sa nechystám vyhovieť všetkým. :) Takže, ak sa Vám niečo z mojej tvorby páči, budem samozrejme rád. Ak nie - "whatever" :) Zoznam autorových rubrík:  2012do 20102011Nezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu