reklama

Na dne jazera

Stojím na dne jazera, v tme a hĺbke, ktorá straší...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Stojím na dne jazera, v tme a hĺbke, ktorá straší,

vôkol seba sa pozerám, tá temnota ma mrazí.

Nie som tu sám, sú tu aj iní.

No ich pohľady ma nútia, zamyslieť sa, nad čím asi smútia?

Niektorí sú pri mne a ja žiadne teplo necítim,

ďalší stoja v diaľke, ja do tváre im nevidím.

Skľúčený pocit a beznádej v srdci ma nútia robiť aj to, čo nechcem.

Zúfalé, niekedy šialené veci.

Pomaly začínam chápať, že ich robíme všetci...

Lukáš Čirč

Lukáš Čirč

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Od roku 2011 som študentom FEI TUKE v odbore Elektronika. Približne od 13-tich rokov som sa venoval hudbe, písal texty k piesňam a básne v slovenskom a anglickom jazyku. Od roku 2011, a teda od začiatku štúdia na VŠ sa môj vzťah k hudbe a písaniu podstatne zmenil. Na poéziu však nezanevieram a jedine čas ukáže, či objavím opäť stratenú inšpiráciu.Musím podotknúť, že som nikdy nepísal pre ľudí a nikdy nebudem plniť niekoho predstavy o poézii. Vždy som svoje myšlienky a pocity písal na papier hlavne pre to, lebo mi to pomáhalo. Nechystám sa stať uznávaným, nechystám sa plniť Vaše predstavy a už absolútne sa nechystám vyhovieť všetkým. :) Takže, ak sa Vám niečo z mojej tvorby páči, budem samozrejme rád. Ak nie - "whatever" :) Zoznam autorových rubrík:  2012do 20102011Nezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu