reklama

Občas

Dážď. Kvapky smútku z Tvojho srdca padajú na moju tvár...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Dážď.

Kvapky smútku z Tvojho srdca

padajú na moju tvár,

chladné ako ľad.

Hukot dažďa tlmia ruky

šepkajúce:

Mám Ťa rád.

Búrka.

Blesky namierené z neba,

guľky slovných pištolí,

každá, ktorou zasiahneš moje srdce, zabolí.

Občas ticho

občas búrka

občas dážď.

Občas v Tebe

občas vo mne

občas v nás.

Občas tvrdo

občas skromne

stretneme sa zas.

Lukáš Čirč

Lukáš Čirč

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Od roku 2011 som študentom FEI TUKE v odbore Elektronika. Približne od 13-tich rokov som sa venoval hudbe, písal texty k piesňam a básne v slovenskom a anglickom jazyku. Od roku 2011, a teda od začiatku štúdia na VŠ sa môj vzťah k hudbe a písaniu podstatne zmenil. Na poéziu však nezanevieram a jedine čas ukáže, či objavím opäť stratenú inšpiráciu.Musím podotknúť, že som nikdy nepísal pre ľudí a nikdy nebudem plniť niekoho predstavy o poézii. Vždy som svoje myšlienky a pocity písal na papier hlavne pre to, lebo mi to pomáhalo. Nechystám sa stať uznávaným, nechystám sa plniť Vaše predstavy a už absolútne sa nechystám vyhovieť všetkým. :) Takže, ak sa Vám niečo z mojej tvorby páči, budem samozrejme rád. Ak nie - "whatever" :) Zoznam autorových rubrík:  2012do 20102011Nezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu